Каталог товарів
Список порожній

Ласкаво просимо в офіційний
інтернет-магазин Kela

Або увійдіть як користувач

Гарантія

Продукція Kela - це німецька якість і надійність.

Купуючи товар в нашому інтернет-магазині, ви отримуєте сертифікований високоякісний посуд.
Перед використанням посуду рекомендується вивчити інструкцію по експлуатації. При дотриманні вказівок в інструкції ви можете уникнути проблем в процесі використання.

Отримання замовлення
Покупець при отриманні замовлення у відділенні кур'єрської служби, в офіційному магазині або при кур'єрській доставці повинен особисто перевірити товар на предмет відсутності дефектів та упевнитися в повній комплектності. До кожного товару в обов'язковому порядку додається інструкція з експлуатації.
Вся продукція, яка відправляється покупцеві, застрахована на повну вартість. Якщо при отриманні та перевірці товару були виявлені які-небудь ушкодження або дефекти, покупець може відмовитися від його отримання. Після цього необхідно зв'язатися з менеджерами нашого фірмового інтернет-магазину, щоб обговорити варіанти заміни товару. Ми зробимо все, що в наших силах, щоб ви отримали своє замовлення як можна швидше.
Просимо вас бути дуже уважними при отриманні товару, так як претензії до механічних пошкоджень після виходу покупця з відділення служби доставки, з магазину або після того як кур'єр залишив місце доставки, не розглядаються.

Гарантійні зобов'язання:
• Гарантійні зобов'язання діють і регулюються на підставі Закону України "Про захист прав споживачів".
• Термін гарантії визначається з дня продажу товару і становить 1 місяць у разі виявлення заводських дефектів.

Повернення і обмін товару

Протягом 14 днів з моменту покупки ви можете зробити обмін, або повернення товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» за умови, якщо товар не був у використанні, не має слідів використання, повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки і заводське маркування.
Ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші у випадку, якщо техніка, придбана в нашому інтернет-магазині виявиться із заводським дефектом.
Щоб поміняти виріб ви повинні пред'явити документ, що підтверджує оплату.
Обмін товару буде здійснюватися в такий спосіб. Після узгодження з менеджером магазину усіх причин повернення ви надсилаєте кур'єрською службою «Нова Пошта» ваш дефектний товар за адресою, яку вам надасть менеджер магазину. Після отримання товару нашою сервісною службою та перевірки наявності всіх супровідних документів, а також підтвердження причини повернення, новий товар буде надісланий вам на ваше відділення «Нової Пошти» (або будуть повернені кошти згідно з умовами, зазначеними в розділі «Оплата»).

Умови гарантії не поширюються на випадки, якщо:
• Були порушені правила і умови експлуатації товару, описані в інструкції.
• Покупцем був загублений документ про оплату.
• Виріб використовувався в цілях, не передбачених інструкцією.
• Товар має пошкодження хімічного або механічного характеру, викликані пожежею або стихійним лихом.
• Товар має зовнішні візуальні зміни, що виникли в результаті звичайного застосування, якщо вони не впливають на функціональні властивості посуду.

Назад
Корзина
Корзина ещё пустая
Назад
Сравнение
Список порожній